האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
chrome firefox explorer safari opera

שדה חובה

להזמנות 09-7457046
מגדל
אמנת השירות

אמנת השירות

אמנת השירות I-SAFE

 

אמנת השירות ללקוחות סוכנות הביטוח I-SAFE אשר הינה חלק מסוכנויות הביטוח בישראל, תפקידה לתאם ציפיות בין הסוכנות לבין לקוחותיה בכל הנוגע לקבלת שירות.

אמנת שירות זו נוצרה מתוך הצורך למקם את הלקוח במרכז העשייה ומתוך האמונה כי יש לתת ללקוח שירות הבנוי מאחריות, כבוד הדדי, זמינות, נגישות ומקצועיות, כל אלה יוצרים קשר ונאמנות לאורך זמן.

אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות, סוכנים ויועצים שפורסם על ידי הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 17 לדצמבר 2012, ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכנות הביטוח I-SAFE, נותנת השירות כדלקמן:

1. סוכנות הביטוח I-SAFE הינה סוכנות בעלת רישיון והינה תתייחס ללקוחותיה בכבוד, בנאמנות, בהגינות ותשמור על פרטיותם.
2. סוכנות הביטוח I-SAFE תעדכן את לקוחותיה בכל הנוגע לאופן קבלת השירות- ימי עבודה, שעות קבלת קהל במשרד ודרכי התקשרות.
3. סוכנות הביטוח I-SAFE תיתן מענה מתאים ללקוח תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת הפנייה להיפגש או לדבר עמה.
4. סוכנות הביטוח I-SAFE תקיים תקשורת זמינה ויעילה מול לקוחותיה, תוך שני ימי עסקים כל פנייה תענה בתשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן.
5. סוכנות הביטוח I-SAFE תיתן מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
6. סוכנות הביטוח I-SAFE תמסור כל מסמך הנמצא ברשותו ונוגע ללקוח על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים  מקבלת הפנייה מהלקוח.
7. סוכנות הביטוח I-SAFE תמסור ללקוח שפנה אליה בעניין תביעה, מידע אודות זכויות אותו הלקוח, ויידע אותו בדרכי הפעולה העומדות לפניו בהליך התביעה.

 

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת     ---  שירות לקוחות בווטסאפ
בברכה,

סוכנות ביטוח I-SAFE

איתי פילוסוף - סוכן ביטוח